Lézeres hüvelyszűkítés

A fájdalommentes lézeres hüvelyszűkítés kezelésnek köszönhetően az intim területek rövid időn belül újra feszessé és egészségessé válnak!

A szolgáltatásról röviden

Lézeres hüvelyszűkítés

Lézeres kezeléssel a hüvely visszanyerheti eredeti állapotát

Az életkor előrehaladtával, illetve a természetes szülés következtében a hüvelyfal kötőszövete meggyengülhet, amely laza és tág hüvelyt eredményez. A meggyengült kötőszövet miatt a hüvelyfertőzések, az inkontinencia és a hüvelyszárazság esélye nő, a szexuális élet minősége romolhat, az orgazmuskészség csökkenhet.

A lézeres hüvelyszűkítés segítségével fájdalommentesen, gyorsan és biztonságosan kezelhető a probléma.

A lézeres hüvelyszűkítés hatására

• a hüvelyfal megerősödik,
  • a hüvely visszanyeri rugalmasságát, feszességét,
  • a hüvely összeszűkül, megfiatalodik, visszanyeri eredeti állapotát,
  • a szexuális együttlétek minősége javul.
Műtéti eljárás nélkül Műtéti eljárás nélkül

Műtéti eljárás nélkül

A lézeres hüvelyszűkítés kezelést a Candela CO2RE Intima lézergéppel végezzük, amely műtét és vágás nélkül segíti visszaállítani a hüvely eredeti állapotát. A frakcionált CO2 technológián alapuló lézergép látványos és gyors változást biztosít az intim területeken. A lézeres kezelés nemcsak a hüvely összeszűkítésében fejti ki hatását, hanem más intim problémákon is segíthet.

Teljes kötőszöveti megújulás

A frakcionált lézerrel a hüvelyben a lézersugár-nyaláboknak köszönhetően a hüvelyfal kötőszövetében megindul a kollagén rostok termelése, így a szövetek azonnal feszesednek, regenerálódnak és megújulnak. A kezelés teljesen biztonságos, az egészséges szöveteket nem támadja meg a lézerfény, csak a károsodott részeket érinti.

Teljes kötőszöveti megújulás

A kezelés menete

Az intim lézeres hüvelyszűkítés kezelést megelőzően egy személyes szakorvosi vizsgálatot és konzultációt tartunk, amely során felmérjük a problémát és összeállítjuk az egyedi kezelési tervet.

A kezelés legelején alaposan előkészítjük az intim területeket a lézeres terápiára: fertőtlenítjük és érzéstelenítjük a területet. Ezt követően a lézerfejet felvezetjük a hüvelybe, ahonnan bentről kifelé haladva dolgozunk a lézersugárral. A lézerfény felmelegíti a hüvelyfalat és apró pontokban mikrosérülések okoz a kötőszövetben. A mikropontok közötti területet sértetlenül hagyja, ami fokozza a szöveti megújulást. A lézersugár hatására a kollagéntermelés fokozódik, a hüvelyfal felszíne regenerálódik és megerősödik a hüvelycsatorna.

Az eljárás minimális kellemetlenséggel jár, ami a lézer nagy energiája által keltett hőből fakad: enyhe melegségérzet alakulhat ki az intim területeken, de mindez fájdalommentes. A kezelés végeztével részletes tájékoztatást nyújtunk az eljárást követő szükséges teendőkkel kapcsolatban.

Árak

Intim esztétikai konzultáció 35 000 Ft /alkalom

Szolgáltatás kiválasztása

Szakember kiválasztása

Kis türelmet...
Gyakran feltett kérdések

Van még kérdésed?

Az életkor előrehaladtával vagy szülést követően a hüvely veszít a rugalmasságából, túl tággá, lazává válhat, amely a hüvelyfertőzések és baktériumok megtelepedésének könnyű lehetőséget biztosít, emellett a szexuális együttléteket nehezítheti, az orgazmuskészséget csökkentheti. A lézeres kezelés fájdalommentesen és biztonságosan nyújt megoldást az intim területek problémájára.

A kezelések száma a probléma mértékétől, a petefészek működésétől és az életkortól függ. Általánosságban azonban 2-3 alkalmas kúrákat végzünk, de egyéni állapottól függően akár ez 4+ alkalomra is bővülhet. A lézeres hüvelyszűkítés mellett javasoljuk az intim torna bevezetését a mindennapokba, hiszen az izomtónus kellően javítható a torna segítségével.

Az intim lézeres kezeléssorozat alkalmait 4-5 hét elteltével lehet megismételni. A harmadik alkalom után legalább fél év szünetet kell tartani, hogy a szövetek regenerálódhassanak. 1-2 évente fenntartó kezelést érdemes végezni.

A kezelés utáni hatás már 1 alkalom után érezhető, azonban a teljes végeredményhez több kezelésre van szükség. A kezeléssorozat végeztével a hüvely összeszűkül, a hüvelyfal megvastagodik és visszanyeri rugalmasságát.

A kezelés után közvetlenül duzzanat, égő érzés jelentkezhet az intim területeken, de mindez hamar elmúlik. Az eljárást követő héten kerülni kell a szoláriumot, az ülőfürdőt, az uszodát és a napsugárzást, illetve a szexuális együttlét sem ajánlott.

Az eljárás nem hajtható végre várandósság, szoptatás, menstruáció, aktív fertőzés, lázas betegség vagy daganatos megbetegedés esetén.

Segítünk megfiatalítani az intim területeket.

Foglalj időpontot lézeres hüvelyszűkítés előtti konzultációra!