Arcfeltöltés saját zsírral

Az arcfeltöltés saját zsírral látványos és hosszú távú természetes megoldás a megereszkedett arcbőr feszesítésére és az apróbb ráncok, barázdák feltöltésére.

Arcfeltöltés saját zsírral

Arcfeltöltés saját zsírral a rugalmas, élettel teli arcbőrért

Az öregedés első jeleit legtöbbször arcunkon tapasztaljuk. A kor előrehaladtával a bőr egyre inkább veszít rugalmasságából, megereszkedhet és petyhüdtté válhat. Látványosan csökken az arc zsír- és kötőszöveti állománya. Akár már 30 éves kor előtt megjelenhetnek az első apróbb ráncok, barázdák, melyek fáradttá, megviseltté és élettelenné tehetik az arcot.

A folyamatban fontos szerepet játszanak a genetikai tényezők, de emellett a stressz, a helytelen életmód, a nagyobb mértékű fogyás és olyan környezeti hatások, mint a légszennyezés és az UV-sugárzás is nyomot hagyhatnak arcunkon.

A saját zsíros arcfeltöltés visszaadja az arcbőr tömörségét, rugalmasságát és hatékony megoldás a ráncok kisimítására, a tökéletes arckontúr visszaállítására anélkül, hogy megváltoztatná az arc karakterét. Emellett nem csak volument pótol, hanem a zsírőssejtek egy regenerációs és bio-stimulációs folyamatot indítanak be.

A kezelés során használt, saját testből nyert zsírszövetek teljesen testazonosak, így amellett, hogy 100%-ban természetes eljárásról van szó, nem kell allergiás reakcióktól tartani.

Azonnal látható eredmény személyre szabottan Azonnal látható eredmény személyre szabottan

Azonnal látható eredmény személyre szabottan

A saját zsírral történő arcfeltöltés eredménye a beavatkozás után azonnal látszik. A kezelést követő hetekben, a betöltött zsír mennyisége 20-40%-kal csökken, így a kezdeti teltebb hatás után kb. 3-4 hónap után éri el feltöltött terület térfogata az ideális méretet. A végleges eredmény nagyjából 9 hónap múlva látható.

Az arcfeltöltést alapos tervezés előzi meg, hogy az igényeknek legmegfelelőbb természetes eredményt garantáljuk.

Tartós, természetes, testazonos töltőanyag

A kezelés során a csípőből, combból, fenékről és hastájékról származó testzsírt használjuk töltőanyagként az arcbőr feszesítésére vagy feltöltésére. Mivel testazonos zsírszövetekről van szó, ez az évek során elvesztett volumen pótlásának legtermészetesebb módja.

A zsírszövetek a megfelelő technikával bejuttatva nagyon stabilan beépülnek a feltöltés helyére, és csak bizonyos mennyiség szívódik fel az első időszakban, tartós eredményt biztosítva. Emellett beindítják a regeneráló és fiatalító folyamatokat a bőrben.

Tartós, természetes, testazonos töltőanyag

A beavatkozás menete

Az első konzultáció során plasztikai sebészünk felméri az arc állapotát, az igényeket és részletes tájékoztatást ad az általa javasolt kezelési lehetőségekről, valamint, hogy milyen eredmények várhatók a beavatkozástól.

Ezt követően pontos kezelési terv készül, majd szükség van néhány kötelezően elvégzendő vizsgálatra. A laborvizsgálat minden esetben elengedhetetlen, azonban egyes betegségek, gyógyszerek szedése, valamint korábbi plasztikai beavatkozás indokolttá tehetnek további vizsgálatokat is.

Az arcfeltöltés saját zsírral történhet helyi érzéstelenítéssel vagy altatással.

Első lépéseként plasztikai sebészünk zsírleszívást végez valamely zsírfelesleget tartalmazó testrészről, például has, comb, fenék vagy csípő tájékról, maximálisan biztosítva a zsírszövetek épségét.

Speciális kezelést és megtisztítást követően ezek a - regeneratív sejteket tartalmazó - tiszta zsírszövetek kerülnek befecskendezésre az arc kezelni kívánt területeire, például a középarc, az ajkak és szem környékére.

A beavatkozást követő hetekben a beinjektált zsír nagyjából 20-40%-a felszívódik, ezért ennyivel nagyobb mennyiség kerül betöltésre a kezelés folyamán.

Végül plasztikai sebészünk egyenletesen eloszlatja a betöltött anyagot.

Árak

Plasztikai sebészeti szakorvosi konzultáció vizsgálattal 30 000 Ft /alkalom

Szolgáltatás kiválasztása

Szakember kiválasztása

Kis türelmet...
Gyakori kérdések

A kezelést azoknak javasoljuk, akiknél az alábbiak tapasztalhatók:

• orr és száj körüli nevetőráncok (nasolabialis ráncok)
  • megereszkedett, elvékonyodott arcbőr
  • volumenét vesztett középarc
  • a fiatalos, feszes kontúrok elmosódtak
  • ráncok

A beavatkozás előtt a rendszeresen szedett gyógyszerek bevehetők, azonban a véralvadásgátló hatású gyógyszerek kapcsán (pl. aspirin) feltétlenül konzultálni kell a plasztikai sebésszel. A kezelés utáni regenerálódást javíthatja a megfelelő mennyiségű folyadék fogyasztása, pihenés, a kezelő orvos által javasolt bőrregeneráló hatású készítmények alkalmazása.

A kezelés helyi érzéstelenítéssel történik, így a beavatkozás során fájdalom nem tapasztalható, esetleg szúró érzés jelentkezhet.

A kezelést követő felépülés gyors. Előfordulhat tompább fájdalom, szúró, feszítő érzés a zsírbetöltés helyén, de rendszerint ezek vény nélkül kapható fájdalomcsillapító gyógyszerekkel könnyen megszüntethetők.

A kezelést követő napokban érdemes tartózkodni a komolyabb fizikai megerőltetésektől, hogy minimalizáljuk a véraláfutások kialakulásának kockázatát. Néhány napig előfordulhat enyhe fájdalom a leszívott területeken, illetve bőrpír és érzékenység az injekció beadásának helyén. Elkerülhetjük a duzzanatokat a félig ülőhelyzetben történő alvással. A kezelt felületet kezdetben óvni kell a dörzsöléstől és masszírozástól. Emellett fontos figyelni arra, hogy 1 hónapig ne érje közvetlen UV-fény, így a napozás, szoláriumozás kerülendő. Továbbá ebben az időszakban tartózkodni kell a kozmetikai kezelésektől.

Saját zsírral való arcfeltöltés szövődményei nagyon ritkák.  Ennek oka, hogy a test saját zsírszövetei kerülnek befecskendezésre. Azonban az arra hajlamosaknál a kezelt területeken előfordulhatnak kisebb bevérzések, duzzanatok, melyek borogatással jól kezelhetők, néhány nap alatt felszívódnak.

A beavatkozás, amennyiben szükséges 6 hónap múlva megismételhető, a betöltött zsír azonban folyamatosan, 2-4 év alatt szívódik fel, így a legtöbb esetben csak ekkor válik indokolttá újabb kezelés.

Segítünk, hogy arcbőröd újra feszes és sima legyen!

Kérj időpontot arcfeltöltés saját zsírral konzultációra!